Piece of the puzzle, you're my missing part, oh what can you do with a sentimental heart?

Det var vinter och mitt hjärta frös till is allt för många gånger, och jag skulle vilja berätta allt för er. Allt som hänt mig från november till april, men även om jag har er väldigt varmt om hjärtat väljer jag att inte sälja min själ här. Inte nu i alla fall, kanske någon gång när ni väljer att dela med er av era sorger, hjärtesorger, trasiga hjärtan och allt annat som slår er hårt i bröstkorgen.

 

Jag skulle göra allt för att få vara dig nära igen.

En kyss, ett hejdå. Det känns som ett farväl, fast jag vet att våra hjärtan aldrig skulle tillåta något sådant. För mer än ett år sedan tog du dig in, öppnade mina revben, förbi trådarna och trasslet, du knöt ihop dig och ditt hjärta tillsammans med mitt hjärta. Och ju mer vi drar i knuten, ju hårdare blir den. Vi har inte varsin blodpumpande organliknande svart klump precis bakom bröstkorgen, vi har en, tillsammans.

Jag vet att vi tillsammans plåstrade, och att allt vi är just nu är trasiga. Men bara så du vet, så är du det bästa som hänt mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill veta

2011-06-13 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0